Straż miejska rekrutuje. Ile można zarobić?
„Jeżeli szukasz pracy, a na nasz widok Twoje serce przyspiesza, to może jest znak, że powinnaś/powinieneś do nas dołączyć. Nie czekaj, już dzisiaj zadzwoń, napisz – odpowiemy na każde Twoje pytanie!” – zachęca Straż Miejska.
Praca w straży miejskiej. Jakie warunki trzeba spełnić?
Jakie warunki należy spełnić, by wstąpić w szeregi mundurowych?
- ukończone 21 lat
- polskie obywatelstwo
- co najmniej średnie wykształcenie
- nienaganna opinia
- dobry stan zdrowia.
Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kategorii B, odporność na stres, znajomość języków obcych, uprawnienia ratownika medycznego, a także patent sternika motorowodnego.
Początkujący strażnicy zarobią 5100 zł brutto. Do tego mogą liczyć na:
- premie i nagrody motywacyjne, w tym premia regulaminowa kwartalna 20 proc.,
- „trzynastkę”
- szkolenia,
- dofinansowanie kart sportowych (MultiSport),
- możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- pakiet socjalny: bony na święta, dofinansowania wypoczynku pracowników i ich dzieci, spotkania integracyjne czy zapomogi losowe.
Prawo pracy. Co to jest urlop zaległy?
Urlop zaległy to rzecz, której pracodawcy nie lubią. Jeśli pracownik w porę nie wykorzysta urlopu, później dni wolne mogą kumulować się z bieżącymi nieobecnościami, co skutkuje dłuższym przestojem w pracy. Choćby z tego względu pracodawcy starają się wysyłać pracowników na urlopy w terminie. Istnieje jednak jeszcze jedna przyczyna – jeśli pracownik nie wykorzysta przysługującego mu urlopu wypoczynkowego, pracodawca może ponieść karę.
Urlop zaległy to niewykorzystany z poprzedniego roku kalendarzowego urlop wypoczynkowy, który należy się pracownikowi zatrudnionemu w ramach umowy o pracę. Urlop ten może jednak przepaść, jeśli pracownik nie wykorzysta go w terminie. Przepisy mówią jasno, do kiedy pracownik może odebrać zaległy urlop.